Daphne Akkerman

Management Assistent

Ik heb een afwisselende baan in een jong en dynamisch team

Daphne (26) woont met haar vriend en twee katten in Maarssen. Buiten werktijd is ze te vinden op het hockeyveld of op een fijn terras in haar ‘hometown’ Vianen. Verder brengt ze graag tijd door met vrienden en familie en voorziet zij hen van heerlijke gerechten uit de Italiaanse keuken. “Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn in de keuken.”

BDO

Na een carrière in de cosmetica als onder andere accountmanager, was het tijd voor een nieuwe stap. “Het werken als management assistent bij BDO was wat op mijn pad kwam. Inmiddels ben ik alweer een jaar werkzaam op de afdeling M&A. Het was een afdeling die mij direct aansprak: een grote professionele organisatie maar met een informele werksfeer. Deze combinatie vind ik fijn. Het werkt prettig wanneer er geen drempel is, maar je bij iedereen kunt binnen stappen en je vragen of ideeën kan voorleggen. BDO is een goede werkgever op het gebied van ontwikkeling. Zo zijn er talloze mogelijkheden voor het volgen van cursussen, trainingen en opleidingen. Op dit moment ben ik bijvoorbeeld aan het ontdekken wat mij het beste ligt binnen het huidige takenpakket en krijg ik de kans mij daarin te ontwikkelen. Zo werk ik nu aan een project voor het nieuwe CRM-systeem dat op korte termijn live zal gaan en ontwikkel ik mij hierdoor als onder andere processpecialist.”

Management assistent

“De functie management assistent is iets wat mij heel erg ligt. Ik vind het fijn om drukbezette collega’s te kunnen ondersteunen en hun werk makkelijker en overzichtelijker te maken. Zo ondersteun ik de partners in bijvoorbeeld hun agendabeheer en het afhandelen van in- en uitgaande correspondentie. Het is leuk om bij te kunnen dragen aan de kwaliteit van de werkzaamheden. Hierdoor krijg je vakinhoudelijk een hoop mee van wat er gedaan wordt binnen M&A. Flexibiliteit, stressbestendigheid en proactief zijn dan ook de belangrijkste eigenschappen voor deze functie. Enerzijds werk ik projectmatig, anderzijds zijn er veel ad-hoc werkzaamheden. Dit maakt mijn werk erg afwisselend.” 

Gezelligheid

“Naast alle werkzaamheden hebben we het op de afdeling ook erg gezellig. Het is een jong en dynamisch team waar hard gewerkt wordt, maar ook ruimte is om elkaar persoonlijk te leren kennen. Zo hebben we zeer regelmatig borrels en wordt er jaarlijks een weekendje weg en een wintersport georganiseerd. Deze activiteiten dragen dan ook weer bij aan het teamgevoel. Naast de afdelingsgerichte uitjes en borrels worden er ook evenementen georganiseerd waarbij je collega’s van andere afdelingen van BDO leert kennen. Een mooi moment om te kunnen netwerken en ideeën/ervaringen uit te wisselen.”

Loop jouw droombaan niet mis!

Maak een jobalert aan en ontvang de nieuwste vacatures die bij jou passen. 

Zet jobalert aan